רשלנות רפואית בהריון ולידה

רשלנות רפואית בהריון ולידה מתייחסת למגוון מקרים של רשלנות רפואית העלולים להתרחש במהלך ההיריון וגם בשלב הלידה. אלו יכולים להיות מקרים שונים של התעלמות מתסמינים ואי הפנייה לבדיקות מתאימות, פענוח לא נכון של בדיקות רפואיות, אי ביצוע של הליכים רפואיים נדרשים, או ביצוע שגוי של הליך רפואי ועוד.

במאמר זה נדבר בקצרה על שני המקרים של רשלנות רפואית בעת הלידה ובעת ההיריון, מקרים שקיימת ביניהם שונות מסוימות.

רשלנות רפואית בלידה

תביעת רשלנות רפואית בהריון

לידה היא מאורע משמח, המגיע לאחר תשעה חודשי היריון. זהו אמנם הליך טבעי, אך בעולמינו המודרני ישנם מגוון של סיבוכים רפואיים העלולים להתרחש במהלך הלידה. סיבוכים היכולים לסכן גם את האם וגם את התינוק. ומסיבה זו ישנו צורך בהשגחה רפואית צמודה וקבלת החלטות בזמן אמת.

רגע הלידה הוא רגע קריטי, טעות בשיקול הדעת של הרופא המיילד או עיכוב מיותר בביצוע הליכים רפואיים עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לתינוק או מקרה של לידה שקטה.

מקרים רבים של שיתוק מוחין הם תוצאה של אירועים שהתרחשו בזמן הלידה ולא טופלו בצורה הנכונה. אך באותה הנשימה יש לציין כי לא כל מקרה טרגי הוא בנושא רשלנות רפואית בהריון ולידה; ישנם מקרים רבים בהם הצוותים הרפואיים עושים את כל המאמצים על מנת להציל חיים ולמנוע פגיעות שונות, הם פועלים על פי הכללים המקובלים – אך למרות הכל הם לא תמיד מצליחים למנוע נזק לתינוק.

ישנם מקרים רבים בהם התינוק נקלע למצוקה במהלך הלידה, מצוקה העלולה לפגוע בהספקת החמצן למוח ובכך להוביל לנזק בלתי הפיך. במקרים אלו הרופאים יכולים לנקוט בפעולות שונות לתיקון המצב, ובכללן ניתוח קיסרי. ישנה חשיבות גדולה לניטור מצב העובר בעת הלידה, וקבלת החלטות בזמן אמת.

במקרים רבים תביעות רשלנות רפואית בלידה נוגעות בדיוק לנושאים הללו: למשל ישנם מקרים בהם הרופאים בחרו בלידה טבעית, למרות כי הנסיבות הראו שישנו צורך בניתוח קיסרי.

או אפילו מקרים שבהם לא נכח בחדר הלידה רופא שיכל לתת מענה לאותם מצבים, ובכך למנוע את הפגיעה שנגרמה.

אם ישנו חשש כי אירעה רשלנות רפואית בלידה, יש להתייעץ עם עו“ד רשלנות רפואית על מנת לבדוק את התיק הרפואי והשתלשלות האירועים. ובמידת הצורך להגיש תביעה רשלנות רפואית כנגד בית החולים בו התבצעה הלידה.

בתור כלל התיישנות תביעת רשלנות רפואית היא 7 שנים, אך ישנו הבדל גדול בין רשלנות רפואית בהיריון, לביות רשלנות בלידה. כאשר מדובר ברשלנות בלידה או אחריה, תקופת ההתיישנות מתחילה להיספר רק בהגיעו של הילד לגיל 18. ולכן בפועל מדובר בעשרים וחמש שנה.

רשלנות רפואית בהיריון

רשלנות רפואית בהריון

במהלך ההיריון ישנו צורך במעקב רפואי אחר מצבה הבריאותי של האם ואחר התפתחותו התקינה של העובר. ישנם אינספור מצבים רפואיים היכולים להתפתח במהלך ההיריון, ויש להעניק להם את המענה המתאים; ולכן המעקב הרפואי חשוב מאוד.

ישנם הריונות המוגדרים מראש כהריונות בסיכון, ובהם על הרופאים לעקוב אחר ההיריון בתשומת לב גדולה יותר. במסגרת המעקב יבוצעו בדיקות רפואיות שונות ועל הרופאים מוטלת אחריות רבה.

על הרופאים לבצע את הבדיקות המתאימות, לפרש נכון את תוצאות הבדיקות ולהעניק את כל המידע לאם. כל כשל בתהליך יכול להיות רשלנות רפואית בהיריון.

לצורך הדוגמה, במידה והאם מפתחת סוכרת היריון, ואינה מאובחנת (ולפיכך אינה מקבלת את הטיפול הראוי), יכול להיגרם נזק חמור ביותר לעבור. רמות הסוכר הגבוהות יעברו דרך השלייה אל העובר וישפיעו על התינוק בצורות שונות.

אך לעומת זאת כאשר מאבחנים את התופעה בזמן ומעניקים את הטיפול הנכון, הסיכויים שייוולד תינוק בריא הם גבוהים למדי. לכן כל מקרה של פענוח לא נכון של בדיקות או אי ביצוע הבדיקות הנדרשות במהלך ההיריון עלול להוות עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית בהיריון.

ישנן בעיות רפואיות רבות ונזקים בלתי הפיכים אותן אפשר למנוע באמצעות מעקב וטיפול נכון בתקופת ההיריון. אחד המקרים של רשלנות רפואית בעת ההיריון הוא מקרה של ”הולדה בעוולה“. אלו הן תביעות המוגשות כאשר נולדים תינוקות הסובלים ממומים קשים, אשר לא אובחנו על ידי הרופאים.

למעשה הטענה כאן היא כי מוטב היה אלמלא נולד התינוק, זאת מכיוון שלאור המומים חייו אינם חיים. אך כמובן שזוהי טענה הנוגעת בגבולות שבין משפט למוסר.

רשלנות רפואית בהריון ולידה

רשלנות רפואית בהריון ולידה

למרות שבישראל ישנם שירותי רפואה ברמה גבוהה, ועלינו להודות לצוותים רפואיים המעניקים טיפולים מסורים, בכל זאת ישנם מקרים של רשלנות רפואית. תביעות רשלנות רפואית דורשות ידע משפטי בדיני נזיקין, אך גם הבנה גבוהה בהליכים רפואיים. לכן זוהי אינה עבודה לכל עורך דין נזיקין, אלא עו“ד מומחה לרשלנות רפואית.

המקרים של רשלנות רפואית בהיריון ולידה יכולים להיות שונים מאוד מבחינת הנסיבות ומבחינת ההיבטים המשפטיים. אך בשורה התחתונה שניהם מבטאים מקרים בהם ישנו נזק בלתי הפיך לתינוק; זהו יכול להיות אבדן חיים וזהו יכול להיות נזק פיזי וקוגניטיבי שילווה את היילוד ובני משפחתו במהלך כל ימי חייו.

תביעות רשלנות רפואית בהיריון ולידה נחשבות לתיקים הכבדים בתחום תביעות הרשלנות המשפטית, וסכומי הפיצויים בהתאם. כמובן ששום פיצוי לא יכול באמת לכפר על הנזק והכאב שנגרם, אך הפיצויים בהחלט יכולים לסייע לתמוך בצרכים העתידיים של התינוק ובני המשפחה; צרכים שנוצרו בעקבות הרשלנות ויש להם גם משמעות כלכלית.

במידה וישנו חשש רשלנות רפואית בהיריון ולידה, חשוב לפנות אל עורכי דין רשלנות רפואית המנוסים בתביעות מסוג זה. עורכי הדין יכולים לאתר את כל המסמכים הרפואיים, לבדוק את השתלשלות העניינים ולבדוק מחדש את כל מה שנעשה או לא נעשה במהלך הטיפול, תוך כדי היוועצות עם מומחים בתחום הרפואי. אם אכן ישנה עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית, עורכי הדין יסייעו לכם בהגשת התביעה.

רשלנות רפואית בהריון ובלידה היא אחד הנושאים הכואבים ביותר. תקופת ההיריון וגם הלידה היא תקופה קריטית מבחינה רפואית, גם עבור האם וגם עבור התינוק. הריונות מסוימים עוברים בקלות וללא בעיות מיוחדות, ובמקרים אחרים יתכן היריון בסיכון גבוה. אך בשורה התחתונה על הרופאים תמיד לעקוב אחר ההיריון על מנת להבטיח את בריאות האם והתינוק.

בדיקות והליכים שונים יכולים להיות מצילי חיים וגם למנוע בעיות רפואיות קשות כמו מומים ביילוד.

אמנם לא ניתן למנוע כל מקרה, אך באמצעות מעקב תקין ובדיקות רפואיות ניתן למנוע בעיות רבות. אך לצערנו ישנם גם מקרים של רשלנות רפואית בהריון ובלידה.

רשלנות רפואית בהריון ובלידה

רשלנות רפואית בהריון ולידה

רשלנות רפואית בהריון מה עושים

לאורך תקופת ההיריון, כל אישה הרה מחויבת בסדרת בדיקות מעקב שמטרתן אבחון מקדים ככל הניתן של בעיות שונות העלולות להתפתח תוך כדי ההיריון בקרב האישה ההרה או בקרב העובר.

רשלנות רפואית בהריון היא למעשה הגדרה כוללת למעקב הריון שגוי המתקיים כאשר הרופא המטפל איננו מבחין בהתפתחותם של מומים מולדים אצל העובר, או לחלופין, איננו מנתח בצורה הנכונה את תוצאות הבדיקות הנערכות לאישה ההרה ועוברה לאורך תקופת ההיריון. גם פגיעה באוטונומיה של יולדת, תחשב למקרה של רשלנות בהיריון. מידע נוסף בסרטון היוטיוב.

כמו בכל מקרה של תביעת רשלנות רפואית, על מנת להגיש תביעת פיצויים יש צורך להוכיח: נזק, קיומה של התרשלות, וקשר סיבתי בין השניים. מבחינה משפטית הוכחת הרשלנות והקשר בין הנזק לרשלנות עלולה להיות עניין מאתגר למדי. ומסיבה זו חשוב לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית, המביא את הידע והניסיון הדרוש.

רשלנות רפואית בהריון ובלידה דוגמאות

הולדה בעוולה – אחד המקרים הקשים של רשלנות בהיריון הוא מקרה של הולדה בעוולה.

לעתים קרובות בתביעות בגין רשלנות רפואית בהיריון, יטענו התובעים את טענת ה"הולדה בעוולה", לפיה, עקב הרשלנות הרפואית בהיריון, הם המשיכו עם ההיריון והביאו לאוויר העולם ילד שצפוי לסבול ממצב רפואי כל חייו וגם חייהם בתור הוריו יהיו מלווים בכאב רב.

מקרים כאלו מתרחשים כאשר הרופאים אינם מזהים מום בעובר או תסמונת מולדת. אולי כי לא ביצעו את הבדיקות הנדרשות, ואולי כי התעלמו ממצאי הבדיקות.

אי ביצוע יילוד מוקדם – ישנם מקרים רפואיים המסכנים את התינוק ו/או את האם. וכאשר הם מתגלים הרופאים חייבים לבצע לידה יזומה ומוקדמת. מקרים שכאלו עשויים להתרחש בחדר הלידה, כאשר ממתינים ללידה טבעית. מקרים של עיכוב בזיהוי בעיות הדורשות יילוד מוקדם גם כן יכולים להיות סיבה להגשת תביעה בגין רשלנות רפואית בזמן היריון.

פגיעה ברחם (או בפוריות) בעקבות היסטרוסקופיה – היסטרוסקופיה היא פעולה הנדרשת בעקבות הפלה. זוהי פעולה שצריכה להתבצע בזהירות ובמיומנות הדרושה. ביצוע לא נכון של הפעולה עלול להביא לפגיעה ברחם, דבר אשר ימנע מהאישה הריונות עתידיים.

אי אבחון של סוכרת היריון – סוכרת היריון היא בעיה שכיחה, וזוהי דוגמה טובה לכמה קריטית יכולה להיות בעיה באבחון. במידה והבעיה מאובחנת ניתן להעניק לאם את הטיפול הנכון, ולסיים את ההיריון בלידה של ילד בריא. אך במידה והרופאים התרשלו והבעיה לא אובחנה, רמות הסוכר הגבוהות ישפיעו על התינוק בצורות שונות והדבר יגרום לנזק רב.

רשלנות רפואית בהריון ולידה

רשלנות בהיריון

רשלנות רפואית בהריון ובלידה

לידה של תינוק חדש אמורה להיות מאורע משמח. אך יחד עם זאת מדובר בהליך שיש בו סיכונים, ולכן מבצעים אותו בבתי חולים. לכל אורך תהליך הלידה האם היולדת חייבת להיות תחת מעקב רפואי.

הרופאים צריכים להבטיח לידה תקינה. ובמקרה ומתגלה בעיה עליהם להגיב במהירות בהתאם לפרקטיקות הרפואיות המקובלות בכל מקרה ומקרה. אך לצערנו הרב ישנם מקרים בהם רופאים מתרשלים, והדבר עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים לתינוק, כמו למשל תסמונת דאון ובעיות אחרות שישפיעו על כל משך חייו של התינוק ובני המשפחה. ומקרים כאלו הם עילות להגשת תביעות רשלנות רפואית בהיריון ובלידה.

נזקים מסוג זה, אשר נגרמו בלידה, הם לא רק בעיה רפואית וכאב נפשי, אלא גם הוצאות כלכליות בעתיד. במידה וזה המקרה, חשוב לפנות אל עורכי דין מומחים לרשלנות רפואית אשר יעניקו לכם את הסיוע המשפטי לצורך הגשת תביעת פיצויים רשלנות רפואית.
עו"ד רשלנות רפואית בהריון

במשרדינו תוכלו לקבל את כל העזרה המקצועית, בכל הסוגיות הקשורות לרשלנות בהיריון. אנו מטפלים במקרים של רשלנות במעקב היריון, רשלנות בחדר הלידה ובכל הליך רפואי הקשור להיריון.משרדינו בחר להתעסק אך ורק ברשלנות רפואית, ויש לנו ניסיון רב והכרות עם הליכים רפואיים. אנו נעניק לכם ייצוג משפטי מסור ומקצועי, ונלחם למען הפיצויים המגיעים לכם.

 
 
שאלות ותשובות בענייני הריון ולידה

כן, כמובן. לצערנו מקרים של רשלנות רפואית בזמן הריון או בזמן הלידה עלולים לגרום לנזקים קשים ובלתי הפיכים, גם לאם וגם ליילוד.

עד היום משרדינו טיפל באינספור תביעות רשלנות רפואית, וביניהן מקרים של רשלנות במעקב הריון, תביעות רשלנות רפואית בלידה ומקרים מצערים של לידה בעוולה. אם ישנו חשש כי נפגעתם כתוצאה מרשלנות, פנו אל עו"ד רשלנות רפואית בלידה לצורך ייעוץ ראשוני ובחינת המקרה.

ניתן להתבונן במקרי רשלנות רפואית בלידה פסקי דין ולראות כי מדובר בסכומי עתק. איננו יכולים להציב טווח מחירים, זאת מכיוון שהפגיעות עלולות להיות שונות מאוד במהותן. לצערנו ישנם מקרים בהם הנזק שנגרם לתינוק הוא נזק קשה ובלתי הפיך, דבר הגוזר עליו טיפולים ומסגרות מיוחדות לכל ימי חייו.

אמנם אין מחיר לחיי אדם ולכאב הנגרם, אך יש צורך במימון עלויות הטיפולים ולכן מדובר בסכומים גבוהים. רשלנות רפואית בלידה עורך דין יכול להעריך על סמך ניסיונו המקצועי, לאחר שיתבונן בתיק.

כן בהחלט. באחריותם של הרופאים לזהות סיכונים. לצורך כך הם בוחנים את מצבם הרפואי של בני הזוג, ההיסטוריה הרפואית וההיסטוריה המשפחתית. במידה וישנם גורמי סיכון על הרופאים להפנות לייעוץ גנטי הכולל בדיקות שונות לזיהוי בעיות גנטיות המהוות סיכון. בכל כשל יכול לגרום למקרים של הולדת תינוק בעל מום ומחלות קשות, וזו עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית הריון.

שכר טרחה עו"ד רשלנות רפואית בהריון נקבע על פי אחוז מסכום הפיצוי, והכל כמובן במסגרת חוזה שכר טרחה ללא שום הפתעות. ומכיוון ששכרו של עורך הדין הוא נגזרת של סכום הפיצויים, אתם יכולים להיות בטוחים כי יש מי שנלחם עבור פיצוי מקסימלי. כמובן שבתביעות רשלנות רפואית בהריון ישנן הוצאות נוספות שתחויבו בהם, כמו למשל עלות חוות הדעת הרפואית.

למשרדינו אין רשימה סגורה של מקרים שאנו מטפלים או לא מטפלים בהם. אנו עוסקים בכל מקרה של רשלנות רפואית בתקופת ההיריון או במהלך הלידה. זו יכולה להיות רשלנות רפואית במעקב הריון, רשלנות רפואית בניתוח קיסרי וכל בעיה בבדיקה או פרוצדורה רפואית.

אין זה שונה ממקרים של רשלנות רפואית בהיריון או כל תביעת רשלנות רפואית אחרת. מבלי להיכנס לדקויות משפטיות ומורכבות המקרה, על עורך דין רשלנות רפואית בהריון להוכיח שלושה יסודות: קיומה של עוולת רשלנות, נזק שנגרם וקשר סיבתי בין מעשה הרשלנות לבין הנזק.

לצורך כך יש לנתח את התיק הרפואי בעזרתם של רופאים מומחים המציגים חוות דעת מקצועית לבית המשפט. אלו עשויים להיות מקרים מורכבים הדורשים עורכי דין מנוסים בנישה ייחודית זו.

המקרה של רשלנות רפואית בלידה התיישנות עשוי להיות שונה ממקרים אחרים של רשלנות רפואית. בדרך כלל תקופת ההתיישנות היא 7 שנים, אך במבקרה ונגרם נזק ליילוד התקופה מתחילה להיספר רק בהגיעו לגיל 18.

כך שבפועל ניתן לתבוע עד גיל 25. שימו לב כי אין לחכות לכך שהילד יגיע לגיל 18, גם ההורים (בתור האפוטרופוסים הטבעיים של הילד), יכולים להגיש תביעת רשלנות רפואית בלידה.

כאשר מתגלה מצוקה אצל העובר, על הרופאים לפעול מהר ולבצע ניתוח קיסרי. בידי הרופאים והצוות המטפל אחריות רבה; עליהם לנטר את מצבו הבריאותי של העובר, ולפעול מהר במידה ומתגלה מצוקה. עיכוב מיותר הוא אכן עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית בחדר לידה.

אנו ממליצים לפנות למשרדינו, כאן עורך דין רשלנות רפואית בלידה יבדוק את נסיבות המקרה וינתח את התיק הרפואי יחדיו עם רופאים מומחים. במידה ואכן יתגלה כי הרופאים נהגו ברשלנות ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית לידה.

עו"ד רשלנות רפואית בלידה מעניק לכם ייעוץ וליווי משפטי בכל מקרה שבו ישנו חשש להתנהלות רשלנית של הצוות הרפואי. למעשה מדובר בהרבה יותר מרשלנות בלידה עצמה, זוהי יכולה להיות רשלנות רפואית בזמן ההיריון וגם ברגעים שלאחר הלידה.

אלו יכולים להיות מקרים שונים של רשלנות, כמו שארית שליה רשלנות רפואית, עיכוב ביילוד עובר הנמצא במצוקה, שיטת יילוד לא מתאימה, אי נוכחות של רופא במהלך הלידה וכו‘.

במאמר זה נדבר על דוגמה אחת מיני רבות של רשלנות בלידה (שארית שלייה), נסביר על תביעת רשלנות רפואית בלידה, וגם כמה מילים על התיישנות התביעה.

רשלנות רפואית בלידה התיישנות

עו"ד רשלנות רפואית בהריון ולידה

שארית שליה רשלנות רפואית

זוהי אחת הדוגמאות למקרים של רשלנות רפואית, בחרנו בה רק בתור דוגמה מקרית. מבחינה ביולוגית השלייה מתפתחת במהלך ההיריון והיא עוטפת את העובר. יש לה תפקידים ביולוגיים שונים והיא משמשת לצורך הגנה על העובר ומאפשרת את חילוף החומרים בין האם לבין עוברה, ייצור הורמונים וכו‘.
במצב תקין, לאחר הלידה מתרחש תהליך בו הרחם מתכווץ ופולט החוצה את השלייה.

זה מתרחש כרבע שעה עד חצי שעה מרגע הלידה. אך מנגד, ישנם גם מקרים רבים בהם משהו משתבש בהליך הטבעי. יתכן כי הגוף לא פלט אותה בשלמותה. כמו כן ישנם מקרים בהם אנו יודעים כי יש להוציא אותה, כמו בהפלות יזומות או ניתוחים קיסריים. הישארות השלייה ברחם עלולה לגרום לסיבוכים מסוכנים.

לאחר הלידה (בדרך כלל חודש וחצי עד חודשיים אחריה), יש לערוך בדיקת אולטראסאונד על מנת לאבחן האם ישנן שאריות שלייה שאותן יש להסיר. אלו יכולות לגרום לדימום כבד ויש צורך לבצע גרידה. אי טיפול נכון בשליה עלול להביא לסיכונים שונים, ובכללם גרימה לעקרות.

מקרים בהם הצוות הרפואי לא נקט באמצעים המקובלים על פי הפרקטיקה הרפואית, לצורך אבחון והסרת השלייה עשויים להיות מקרים של רשלנות בלידה.

תביעת רשלנות רפואית בלידה

תביעת רשלנות רפואית בלידה

אם ישנו חשש כי נגרם נזק לאם או לתינוק כתוצאה מרשלנות כלשהי של הצוות הרפואי, הצעד הראשון הוא התייעצות עם עו"ד רשלנות רפואית בלידה. ישנם מקרים אותם אנו בוחנים, ובהם אכן אנו רואים בבירור כי ישנה רשלנות.

ישנם מקרים גבוליים וישנם גם מקרים בהם למרות התוצאות הטרגיות, ניתן לראות שהרופאים עשו את מה שהיו צריכים לעשות לפי כל הכללים והסטנדרטים. לכן יש לשקול את ההיבטים המשפטיים והרפואיים על מנת להחליט האם מגישים תביעות פיצויים רשלנות רפואית בהריון ולידה.

ישנם גם מקרים בהם עורכי הדין ימליצו על הגעה להסדר מול חברת הביטוח. יתכן כי לאחר שהוגשה התביעה, או יתכן כי יושג הסדר עוד לפני הפניה לבית המשפט.

תביעת רשלנות בלידה דורשת להוכיח כי הרופא (או מישהו אחר הנוגע לדבר) פעל תוך כדי חריגה מנורמות הזהירות המקובלות בהתאם למצב הרפואי. בנוסף יש להוכיח כי ההתנהגות הרשלנית היא הגורם הישיר לנזק. וכמובן שחייב להיות נזק. אם לא נגרם נזק, אין פיצויים גם כאשר זוהי רשלנות רפואית.

זוהי עבודה המשלבת עורכי דין נזיקין, המנוסים בנישה זו של רשלנות רפואית, יחדיו עם מומחים רפואיים הנותנים את חוות דעתם המקצועית. חוות דעת רפואית תמיד נדרשת כאשר מגישים תביעת פיצויים ברשלנות רפואית.

בעוד פיצויים רשלנות רפואית הם בדרך כלל גבוהים, הסכומים יכולים להיות גבוהים במיוחד. בתי המשפט פוסקים פיצוי כנגד תוחלת חיים שלמה שנפגעה ממקרה הרשלנות. למשל בעקבות הרשלנות תינוק יכול להיות נכה לכל ימי חייו, ומבחינת בית המשפט זה שונה מאשר אדם שהפך לנכה בגיל 50.

שארית שליה רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית בהריון ולידה

רשלנות רפואית בלידה התיישנות

ומה לגבי רשלנות רפואית בלידה התיישנות, עד מתי ניתן לתבוע?

תביעות רשלנות רפואית נערכות על פי חוק הנזיקין. החוק קובע כי תביעות צריכות להיות מוגשות בתוך 7 שנים ממועד היווצרות עילת התביעה. אך לא כך כאשר מדובר במקרה של לידה. במקרה זה תקופת ההתיישנות על התביעה היא ארוכה יותר.

כאשר התביעה מוגשת בשמו של הילד, כלומר כאשר הנזקים הם לתינוק, יש לקחת בחשבון כי רק בהגיעו לגיל 18 תתגבש אישיותו המשפטית. ולכן תקופת ההתיישנות עדיין עומדת על 7 שנים, אך מניין השנים מתחיל בהגיעו לגיל 18. כך שבפועל ההתיישנות על תביעות רשלנות רפואית בלידה עומדת על 25 שנים.

עוד רשלנות רפואית בלידה

עו"ד רשלנות רפואית בלידה

במידה ונפגעתם, העורך הדין יעריך את המצב המשפטי וינחה אתכם כיצד לנהוג. עורך הדין ינהל את כל איסוף החומר הרפואי, לצורך ניתוח מקצועי ובחינה מעמיקה. במידה ומתגלה כי אכן ישנה עילה להגשת תביעה, עורך הדין יילחם על זכויותיכם ויסייע לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

משרד עורכי דין רשלנות רפואית בהריון ולידה עו"ד אסף אודיז, המומחים לרשלנות רפואית עומד לרשותכם בכל סוגי תביעות הרשלנות הרפואית. בחרנו להתמקצע אך ורק בנישה זו. העדפנו להתעסק בנישה מצומצמת ולהפוך למומחים.

אנו מביאים איתנו שנים של ניסיון במגוון תחומים רפואיים הכוללים: רשלנות רפואית באורתופדיה, רשלנות רפואית סרטן, רשלנות רפואית התקפי לב ועוד מגוון סוגיות. אנו נילחם על פיצוי מקסימלי!
רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים לעקוב אחר ערוץ היוטיוב של עו"ד רשלנות רפואית אסף אודיז בענייני רשלנות רפואית בהריון ולידה.

רשלנות רפואית בהריון ולידה
עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז

עו"ד אסף אודיז

מעל 15 שנות ניסיון של ייצוג אישי בתביעות רשלנות רפואית בכל שטחי הרפואה. בוגר "רפואה למשפטנים" באוניברסיטת תל אביב. מקושר למיטב המומחים הרפואיים. אסף מעורב באופן מלא ומוחלט בכל תיק ותיק ולאורך כל הליכיו, החל מייעוץ משפטי ראשוני וכלה בניהול הליכי הוכחות מורכבים, תוך הקפדה על יחס חם מכיל ואנושי.

5/5

מאמרים

יצירת קשר
פתח
1
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן