רשלנות רפואית בכריתת רחם

רשלנות רפואית בכריתת רחם יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. ואיננו מדברים אך ורק על נזק שנגרם במהלך ביצוע ההליך או אחריו, אלא לעתים עצם ביצוע ההליך יכולה להיות תוצאה של רשלנות. אולי אבחון שגוי, או אולי צעד נמהר של הרופאים מבלי לדון עם החולה באלטרנטיביות.

אם מדובר במקרה של רשלנות רפואית בניתוח כריתת רחם, או רשלנות בשלב זה או אחר של ההליך, במשרדינו תוכלו לקבל את הסיוע המשפטי.

מידי שנה מתבצעות בישראל כ 5000 כריתות רחם, ולצערנו לעתים ישנם גם מקרים של רשלנות רפואית בכריתת רחם. הסיבות לצורך בניתוח יכולות להיות שונות, ולפני שמבצעים אותו יש לבחון את האלטרנטיבות.

אחוזי ההצלחה של ניתוחים לכריתת רחם הם גבוהים, ובדרך כלל ישנה חזרה מהירה לשגרה. כיום ישנן שיטות מתקדמות לבצע את הניתוח, באמצעות גישה וגינלית או ניתוח לפרוסקופי. כמו כל הליך כירורגי יש בו גם סיכונים.

אם ישנו חשש כי נפגעתם מרשלנות רפואית הקשורה לניתוח כריתת רחם, פנו לייעוץ משפטי. עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז יסייע לבצע בדיקה מקיפה של נסיבות המקרה, ויעניק לכם ייצוג משפטי בהגשת תביעת פיצויים ברשלנות רפואית.

שלנות רפואית בניתוח כריתת רחם

רשלנות רפואית כריתת רחם

כריתת רחם היא הליך כירורגי שבו מתבצעת הסרה של הרחם. זוהי עשויה להיות הסרה חלקית או מלאה. לעתים הסרת הרחם דורשת גם את הסרת השחלות, הנרתיק העליון והחצוצרות. ניתוח לכריתת רחם עשוי להתבצע בעקבות בעיות שונות, ביניהן:

  • גידול שפיר של הרחם (שרירן).
  • אנדומטריוזיס / אדנומיזיס.
  • דימומים חזקים שלא היה ניתן לטפל בהם בצורה אחרת.
  • צניחת רחם הפוגעת בתפקוד.
  • גידולים סרטניים ברחם או בשחלות.
  • סיבוכים במהלך הלידה.

ישנן דרכים שונות לביצוע הניתוח, ובהתאם לכך סוג ההרדמה. זוהי יכולה להיות הרדמה כללית או הרדמה אזורית.ישנם מקרים בהם עושים חתך בדופן הבטן. ניתוחים בהם מחדירים מכשיר אופטי דרך נקב בטבור ו/או בבטן התחתונה, וגם הסרה וגינלית של הרחם.
הניתוח נמשך כשעתיים, אך זה תלוי בנסיבות המקרה. לאחר הניתוח המטופלת תהיה תחת ניטור למשל מספר שעות. לאחר מכן, כאשר הכל תקין, המטופלת תישאר באשפוז לעוד מספר ימים עד לשחרורה מבית החולים.

למרות כי הניתוח נחשב לבטוח, בכל הליך רפואי יתכנו סיבוכים. להלן סקירה קצרה של סיבוכים אפשריים, אך יש לציין שהם נדירים. שימו לב כי באחריות הרופאים להסביר בצורה מפורטת על כל הסיבוכים האפשריים, תוך כדי התייחסות למצב הבריאותי האישי של המטופלת. כמו גם סקירת אלטרנטיבות טיפוליות, אם ישנן. אם הרופאים לא עשו זאת, זוהי יכולה להיות עילה להגשת תביעה בשל פגיעה באוטונומיה / אי הסכמה מדעת.

במסגרת הסיבוכים האפשריים:

  • בעיות הקשורות לעצם השימוש בהרדמה, כמו אלרגיה ותגובות לא צפויות של הגוף.
  • זיהומים באזור הניתוח.
  • דימומים לאחר הניתוח.
  • פגיעה באברי גוף סמוכים.
  • תסחיף ריאות.
  • תרומבוזה.

רשלנות רפואית בכריתת רחם

רשלנות רפואית בכריתת רחם

יתכנו מקרים שונים של רשלנות רפואית כריתת רחם. זוהי עשויה להיות רשלנות רפואית בניתוח כריתת רחם, כלומר בניתוח עצמו. אך זוהי יכולה להיות גם רשלנות לפני הניתוח ואחריו. כל מקרה של רשלנות רפואית שגורם נזק הוא עילה להגשת תביעה. אך באותה הנשימה עלינו להזכיר כי לא תמיד ניתוחים משיגים את מטרתם.

יתכן כי הניתוח גרם לתוצאות לא צפויות ונזקים נוספים, אך אלו הם חלק מהסיכונים בהליך רפואי ולא בהכרח תוצאה של רשלנות רפואית. כאשר נגרם נזק בלתי צפוי, יש לפנות אל עורך דין מומחה לרשלנות רפואית. עורך הדין, יחדיו עם רופאים מומחים, יבדוק האם אכן הייתה כאן רשלנות והאם ישנו קשר בין הנזק שנגרם לבין אותה רשלנות. במידה וכן, ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית בכריתת רחם.

רשלנות רפואית כריתת רחם ר

רשלנות רפואית בניתוח כריתת רחם

משרד עורכי דין רשלנות רפואית אסף אודיז מעניק לכם סיוע בכל המקרים בהם ישנו חשד לרשלנות רפואית. בין אם מדובר במקרה של רשלנות רפואית כריתת רחם, או מקרה אחר, אנו נערוך בדיקה מעמיקה ובהתאם לכך נסייע לכם בהגשת התביעה המשפטית.

משרדינו עוסק בתחום למעלה מ 15 שנה, זוהי הייחודיות שלנו וזוהי הסיבה מדוע אנו נחשבים למשרד מוביל בתחום. בין מגוון המקרים שבהם הענקנו ייצוג ללקוחות, ניתן לציין: תביעות רשלנות רפואית באבחון סרטן, רשלנות רפואית שבץ מוחי, רשלנות רפואית סרטן הדם, רשלנות רפואית באבחון מחלות קשות, רשלנות רפואית בהריון ולידה ועוד.

רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים לעקוב אחר ערוץ היוטיוב של עו"ד רשלנות רפואית אסף אודיז.

רשלנות רפואית בכריתת רחם
עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז

עו"ד אסף אודיז

מעל 15 שנות ניסיון של ייצוג אישי בתביעות רשלנות רפואית בכל שטחי הרפואה. בוגר "רפואה למשפטנים" באוניברסיטת תל אביב. מקושר למיטב המומחים הרפואיים. אסף מעורב באופן מלא ומוחלט בכל תיק ותיק ולאורך כל הליכיו, החל מייעוץ משפטי ראשוני וכלה בניהול הליכי הוכחות מורכבים, תוך הקפדה על יחס חם מכיל ואנושי.

5/5

מאמרים

יצירת קשר
פתיחה
שלום, שמי אסף אודיז,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.
Call Now Button דילוג לתוכן