עורך דין רשלנות רפואית תל אביב

עורך דין רשלנות רפואית תל אביב הוא הכתובת שלכם במקרה שבו ישנו חשש לרשלנות בטיפול הרפואי שקיבלתם. עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית מביאים איתם את הידע המשפטי והרפואי הדרוש על מנת להתמודד עם כל מקרי הרשלנות הרפואית. אלו יכולות להיות תביעות רשלנות רפואית במגוון תחומים רפואיים, כמו למשל רשלנות רפואית באורתופדיה, רשלנות רפואית ברפואת שיניים וכו‘. אלו יכולות להיות תביעות רשלנות בבתי חולים ובכל מוסד רפואי אחר, כולל רפואה אסתטית. אלו יכולות להיות בעיות הקשורות לאבחון הרפואי, כמו אבחון מאוחר של סרטן או בעיות בשימוש בתרופות, ניתוחים וכו‘.

כאשר אנו נזקקים לטיפול רפואי, אנו מצפים מהצוות הרפואי להעניק לנו טיפול הולם. יש לזה משמעויות רבות; למשל על הרופאים להיות קשובים לסימפטומים ולבצע את הבדיקות הנכונות, על הרופאים לספק לנו את המידע אל הטיפולים האפשריים, על הסיכונים. על הרופאים לעשות את עבודתם במיומנות ובזהירות הסבירה. איננו רוצים לצאת כנגד הרופאים ורשויות הבריאות, ברוב המקרים הם עובדים קשה מאוד על מנת להעניק לנו טיפול הולם, אך לצערנו ישנם גם מקרים בהם מתגלה כי נהגו ברשלנות. ובמידה ופעלו ברשלנות ונגרם לנו נזק, אנו יכולים לדרוש פיצויים על רשלנות רפואית.

עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית

עו"ד רשלנות רפואית תל אביב

להלן כמה דוגמאות לתחומי העיסוק המרכזיים, אך כמובן ישנם עוד נושאים נוספים שלא הזכרנו.

רשלנות רפואית בהיריון ובלידה – תקופת ההיריון היא תקופה רגישה מאוד. האישה ההרה זקוקה למעקב רפואי צמוד על מנת להבטיח את בריאותה ואת בריאות העובר ואת התפתחותו התקינה. וגם במהלך הלידה עצמה ישנם סיכונים רבים, ובמידה והרופאים לא נוהגים במידת הזהירות, יתכנו תוצאות טרגיות כמו לידת תינוקות עם מומים חמורים שאולי היה ניתן למנוע. במידה וישנו חשש לרשלנות רפואית בהיריון או רשלנות רפואית בלידה, יש לפנות אל עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית.

רשלנות רפואית בניתוחים – הרפואה המודרנית מרבה להשתמש בניתוחים. בעזרת הידע הרפואי המודרני והטכנולוגיות הקיימות ניתן להציל חיים במצבים מסובכים ו/או להביא לשיפור באיכות החיים. בכל ניתוח, ולו הפשוט ביותר ישנם סיכונים. לא תמיד ניתוחים מסתיימים בהצלחה, אך כמובן שלא בהכרח זוהי תוצאה של רשלנות בניתוח. בכל זאת הרפואה המודרנית אינה מושלמת ואנו מודעים לסיכונים. רשלנות בניתוחים יכולה להתרחש בשלבים שונים בטרום הניתוח, במהלך הניתוח וגם אחריו. ישנם מקרי רשלנות הנוגעים להליך עצמו, וישנם מקרים של פגיעה באוטונומיה והיעדר הסכמה מדעת. אם ישנו חשש שנפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית, עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב צריך לבחון את המקרה.

רשלנות רפואית בטיפול בסרטן – מחלת הסרטן היא אחד מגורמי התמותה המרכזיים בעולם. ישנם סוגים שונים של סרטן והם עלולים להופיע בכל גיל. רשלנות רפואית בסרטן יכולה להתרחש בשלבים שונים הקשורים לטיפול במחלה, כאשר רבים מהם קשורים לאבחון מאוחר. אבחון מוקדם של מחלת הסרטן חשוב מאוד להצלחת הטיפול, זוהי מחלה שבה הזמן משחק לרעתנו. לצערנו ישנם מקרים בהם רופאים התעלמו מתסמינים, לא ביצעו את הבדיקות הנדרשות או לא פענחו נכון תוצאות בדיקות. אלו עשויות להיות עילות לתביעות פיצויים. עו“ד רשלנות רפואית תל אביב בודק את התיק הרפואי יחדיו עם מומחים לאונקולוגיה על מנת להבין האם הרופאים פעלו כראוי או שישנו חשש לרשלנות.

עורך דין רשלנות רפואית תל אביב

עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית היא דבר מורכב מאוד מכיוון שהיא יושבת על קו התפר בין משפט לבין רפואה. אלו הם תחומים שונים במהותם. זוהי גם הסיבה מדוע נוהגים להגיד עורך דין רפואי; עורכי דין רשלנות רפואית מביאים איתם, לצד הידע המשפט, גם הכרות מעמיקה עם מושגים רפואיים, הליכים רפואיים ונהלים של משרד הבריאות ומוסדות רפואיים. אך כמובן שזה לא מספיק, ובעת הגשת תביעת רשלנות רפואית הם זקוקים גם לחוות דעת מומחה.

בישראל אין חוק רשלנות רפואית, עוולת הרשלנות מוגדרת באופן כללי בדיני הנזיקין, והיא תקפה גם לגבי תחום הרפואה. לצורך תביעת פיצויים, לא מספיק להוכיח את הרשלנות (דבר שהוא מורכב בפני עצמו). תנאי להגשת התביעה הוא נזק – לא ניתן לתבוע פיצויים אך ורק על סמך רשלנות כאשר אין נזק. עורך דין רשלנות רפואית תל אביב נדרש גם להוכיח קשר סיבתי משפטי.

הסוגיות המשפטיות-רפואיות כלל וכלל לא פשוטות. כאשר מחפשים עו"ד רשלנות רפואית תל אביב, יש צורך בעורך דין המסוגל להתמודד עם מקרים מורכבים שכאלו. כלומר עורכי דין אשר התעסקותם המרכזית, ואולי הבלעדית, היא בתחום זה. ניסיון מצטבר הוא יתרון של ממש, עורכי דין בעלי ניסיון יכולים להגדיל את הסיכוי שתזכו בתביעה.

עוד רשלנות רפואית תל אביב

עורך דין רשלנות רפואית תל אביב

נפגעתם כתוצאה ממתן טיפול תרופתי לא מתאים? מקרה של לידה שקטה המעלה חשש לרשלנות? מחפשים עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית ? הגעתם אל המקום הנכון.

חברת עורכי דין, אסף אודיז, מומחים ברשלנות רפואית – אנו בין המשרדים הבודדים אשר בחרו להתעסק אך ורק בנושא רשלנות רפואית. יש לנו למעלה מ 13 שנות ניסיון ואינספור מקרי הצלחה בהם השגנו לנפגעים פיצויים. עבורנו תביעת רשלנות רפואית היא לא רק תיק רפואי, אנו מודעים לסיפור האנושי הקשה ומטפלים בנושא בכל הרגישות.

אתם מוזמנים גם לעקוב אחר דף הפייסבוק של משרדינו.

עורך דין רשלנות רפואית תל אביב
עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז

עו"ד אסף אודיז

מעל 15 שנות ניסיון של ייצוג אישי בתביעות רשלנות רפואית בכל שטחי הרפואה. בוגר "רפואה למשפטנים" באוניברסיטת תל אביב. מקושר למיטב המומחים הרפואיים. אסף מעורב באופן מלא ומוחלט בכל תיק ותיק ולאורך כל הליכיו, החל מייעוץ משפטי ראשוני וכלה בניהול הליכי הוכחות מורכבים, תוך הקפדה על יחס חם מכיל ואנושי.

5/5

מאמרים

יצירת קשר
פתח
1
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן