רשלנות רפואית בבית חולים

עו"ד רשלנות רפואית בבית חולים איכילוב |  עו"ד רשלנות רפואית וולפסון

בין המקרים השונים של רשלנות רפואית, רבים מהם הם מקרים של רשלנות רפואית בבתי חולים. אלו הם המקומות בהם מבצעים הליכים רפואיים מורכבים, טיפולים בתחומים רפואיים שונים הכוללים אורולוגיה, נפרולוגיה, רפואת פה ולסת, קרדיולוגיה, אונקולוגיה ועוד. ובהתאם למגוון הטיפולים הניתנים בבתי החולים יכולים להיות מגוון מקרים שונים של רשלנות כמו למשל רשלנות רפואית באבחון, רשלנות רפואית בלידה ועוד.

על בית החולים אחריות לדאוג לשלום מטופליו, ולכן במידה של רשלנות רפואית בבתי החולים, פרטיים או ציבוריים, יש להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד בית החולים. כמובן חשוב לעשות זאת באמצעות עורך דין לתביעות רפואיות.
הוכחת רשלנות רפואית, והקשר הסיבתי בין הנזק שנגרם לבין מעשה הרשלנות היא דבר מאתגר. יש צורך בעורך דין מנוסה בתביעות רפואיות. יש לקחת בחשבון כי גם בתי החולים מגיעים עם עורכי דין מיומנים, וגם חברות הביטוח הן צד בעניין, כך שצפוי לכם מאבק משפטי אמתי.

עוד רשלנות רפואית וולפסון

דוגמאות לרשלנות רפואית

כפי שכבר אמרנו, מכיוון שבתי החולים עוסקים במגוון סוגים של טיפולים ושירותים רפואיים, כך ניתן להגיד שכל סוג של רשלנות עשוי להתרחש בבתי החולים. אין בכוונתנו להטיל דופי בבתי החולים, ואנו מעריכים את הרמה הגבוהה של שירותי הרפואה בישראל. אך יחד עם זאת, טעויות אכן מתרחשות.

רשלנות רפואית בהיריון ובלידה – במקרים רבים מדובר ברשלנות בזמן הלידה או במהלך ההיריון. למשל זהו יכול להיות מקרה שבו לא מזהים בזמן מצוקה של התינוק המחייבת ניתוח קיסרי. ובגלל העיכוב נגרם נזק כבד לתינוק וזהו מקרה של רשלנות רפואית בניתוח קיסרי.

רשלנות רפואית באבחון מחלות – דוגמה לכך יכולה להיות רשלנות רפואית באבחון סרטן. סרטן היא מסוג המחלות שחשוב לזהות אותה מוקדם. אבחון מאוחר או אבחון שגוי מביא לטיפול לא נכון, דבר המאפשר לתאים הסרטנים והגרורות להמשיך להתפשט בגוף. הרפואה המודרנית מציעה לנו מבחר כלים טכנולוגיים ובדיקות לגילוי סרטן באחוזי דיוק גבוהים, אך יש לציין כי אינם מושלמים. במידה והגילוי המאוחר או הטעות באבחון התבצעה בעקבות התרשלות, זוהי עילה להגשת תביעת פיצויים רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית בניתוחים – מידי יום מתבצעים בישראל אלפי ניתוחים. חלקם הליכים פשוטים ומהירים, אחרים עשויים להיות מורכבים הדורשים שעות רבות בחדר הניתוח. יתכנו מקרים שונים של רשלנות רפואית בניתוח, החל מאי נוכחות של רופא מרדים ועד הליכים עדינים שבוצעו בחוסר זהירות וגרמו לנזק נוסף.

עו“ד רשלנות רפואית בבית חולים איכילוב

בית החולים איכילוב הוא המרכז הרפואי השני בגודלו בישראל, לאחר בית החולים שיבא. זהו בבית חולים גדול ומתקדם המטפל בכל תחומי הרפואה. הוא כולל את בית החולים ליולדות, בית החולים לילדים ועוד מחלקות רבות וחדרי ניתוחים הנותנים מענה רפואי לכל בעיה.

מידי שנה מאושפזים כאן כ 110,000 אלף מטופלים, וזאת לצד 450,000 אלף מטופלים שלא באשפוז, וכ 15,000 תינוקות הנולדים כאן מידי שנה. בית החולים ידוע בשירותי הרפואה המתקדמים, ויש בו קרוב ל 2000 רופאים מתחומים שונים.

אך למרות הרמה הגבוהה, שום מקום אינו חוף מטעויות. וכאשר מדובר בבית חולים בהיקף פעילות שכזו, תמיד יתכנו מקרים של רשלנות בטיפול רפואי. ובמסגרת תביעות רשלנות רפואית בבית חולים, יתכנו גם תביעות כנגד בית החולים איכילוב.

רשלנות רפואית בבית חולים

עו"ד רשלנות רפואית וולפסון

בית החולים וולפסון (המרכז הרפואי על שם אידית וולפסון), פועל מאז שנות השמונים ומעניק שירות לתושבי חולון והיישובים הסמוכים. בבית החולים 60 מחלקות, מוכנים ויחידות הנוגעים לתחומים שונים של הרפואה המודרנית. בבית החולים כ 700 מיטות אשפוז.

בין המחלקות השונות של בית החולים ניתן למצוא את מערך הלב, חדרי לידה, חטיבת הפנימיות, החטיבה הכירורגית ועוד. מבוצעים כאן טיפולים רפואיים ואבחונים שונים במסירות ומקצועיות. אך כמו בכל מוסד רפואי לעתים ישנם כשלים ומקרים של תביעות רשלנות רפואית בבית חולים.

עוד רשלנות רפואית בבית חולים איכילוב

רשלנות רפואית בבית חולים

משרדינו מעניק ייצוג משפטי בכל סוגי התביעות הרפואיות. במקום להתעסק במגוון נושאים משפטיים, בחרנו להקדיש את כל תשומת הלב של משרדינו לנושא של תביעות רשלנות רפואית. אנו עושים זאת למעלה משלוש עשרה שנה ורכשנו ניסיון ומומחיות גדולה בתחום.

אנו עובדים בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים ויש לנו את היכולת להתמודד גם עם מקרים מורכבים וקשים של רשלנות רפואית. בכל מקרה בו ישנו חשש לרשלנות רפואית, אנו בוחנים בצורה מעמיקה את התיק הרפואי ואת כל ההיבטים הרפואיים והמשפטיים. ובמידה וישנן עילות להגשת תביעת רשלנות רפואית, אנו נלחם למען קבלת הפיצוי המקסימלי עבור לקוחותינו.

רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים לעקוב אחר ערוץ היוטיוב של עו"ד רשלנות רפואית אסף אודיז. שם תוכלו למצוא מגוון תכנים מעניינים העוסקים בסוגיות של רשלנות רפואית.

עו"ד רשלנות רפואית בבית חולים איכילוב |  עו"ד רשלנות רפואית וולפסון | פיצויים בגין רשלנות רפואית

רשלנות רפואית בבית חולים
עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז

עו"ד אסף אודיז

מעל 15 שנות ניסיון של ייצוג אישי בתביעות רשלנות רפואית בכל שטחי הרפואה. בוגר "רפואה למשפטנים" באוניברסיטת תל אביב. מקושר למיטב המומחים הרפואיים. אסף מעורב באופן מלא ומוחלט בכל תיק ותיק ולאורך כל הליכיו, החל מייעוץ משפטי ראשוני וכלה בניהול הליכי הוכחות מורכבים, תוך הקפדה על יחס חם מכיל ואנושי.

5/5

מאמרים

יצירת קשר
פתח
1
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן